iPhone
Přejít do sekce -->
Použité iPhone
Přejít do sekce -->
iPad
Přejít do sekce -->
Mac
Přejít do sekce -->
Watch
Přejít do sekce -->
AirPods
Přejít do sekce -->
Gadgety
Přejít do sekce -->
Příslušenství
Přejít do sekce -->
Trade-in
Více informací -->
Výkup
Přejít do sekce -->
Servisní centrum
Přejít do sekce -->
Záruka
Informace pro zákazníka
Při nákupu v našem obchodě získáte dokumentaci, která vám poskytuje právo na bezplatnou údržbu v naší síti po dobu 1 roku. Pokud se objeví vada, obraťte se na nás, abychom situaci vyřešili
Záruka na 12 měsíců
Během prvních 14 dnů používání zařízení, pokud se zjistí výrobní vada, obdržíte vrácení peněz nebo výměnu za jiný produkt
14 denní zkušební lhůta
Po celý rok poskytujeme konzultace k zakoupenému zařízení. Pokud máte otázky, obraťte se na nás pro získání potřebných informací
Bezplatná konzultace
Na POUŽITÉ zboží se záruka dle zákona nevztahuje, avšak platí Práva z odpovědnosti za vady věci (skrytá závada v okamžiku prodeje) po dobu 12 měsíců od data prodeje. Odpovědnost za vady věci u použitého zboží, se nevztahuje na vady způsobené a vzniklé užíváním a opotřebením. U použitých věcí prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.

Konkrétně dle § 2167 a § 2165 není kupující oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím. Dále dle §2171 - Má-li věc vadu, z níž je prodávající zavázán, a jedná-li se o věc prodávanou za nižší cenu nebo o věc použitou, má kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.

Plně chápeme, že tato zákonná formulace docela znevýodňuje spotřebitele při uplatňování záruky u použitého zboží, proto jsme v rámci naší firmy zavedli další záruku, a to záruku na funkčnost.

Záruka na funkčnost je záruka poskytovaná naší firmou nad rámec našich zákonných povinností. Do této záruky spadají veškeré vady výrobku, které objevíte do 14 dní od koupě mobilu. Tímto je ošetřena doba, kdy vada vznikla po dobu užívání prvním majitelem. Při zavedení této záruky máte naprostou jistotu, že přebíráte 100% funkční zboží. Konkrétní příklad: Koupíte si použitý mobil, ale až po týdnu zjistíte, že nefunguje bluetooth připojení. Přinesete nám jej tedy na reklamaci a náš technik zjistí přítomnost kapaliny v mobilu. Na tento případ již nelze uplatnit občanský zákoník, neboť se nejedná o vadu z výroby, ale o vadu, kterou způsobil předchozí uživatel. V tomto případě vás chrání naše nadstandardní záruka, která zahrnuje veškerou funkčnost mobilu. Není důležité, zda poruchu způsobil předcházející majitel, nebo byla v mobilu již z výroby a projevila se až nyní. Mobil Vám zdarma opravíme a pokud nebude v našich silách jej opravit, tak Vám jej vyměníme za jiný.
Vámi vybraný telefon si při koupi dobře prohlédněte. Vady, se kterými vám je iPhone prodáván a na něž je brán ohled v ceně, reklamovat nemůžete. Stejné pravidlo platí také pro běžné opotřebení zařízení. Záruka se vztahuje například na skryté vady nebo na závady, které se projevily až po nákupu telefonu.
Pokud si přejete vaše zařízení reklamovat či odstoupit od smlouvy (odstoupit lze do 14 dní od zakoupení zboží online), jediným platným způsobem je odeslání formuláře. Oba z procesů jsou zahájeny doručením telefonu a dokumentace (faktura a záruční list) k nám na adresu Karlín, Za Invalidovnou 713, 186 00 Praha 8-Karlín a správně odeslaným formulářem, který najdete níže. Pro doručení k nám na prodejnu prosím využijte kurýrních služeb (PPL, GLS, DPD) s poznámkou o doručení po 11:00 hodině.
Máte otázky ohledně záruky?
Vyplňte formulář a my vám zavoláme zpět, abychom odpověděli na všechny vaše otázky